ورزش

حرکت رونالدینیویی نورشرق در پرونده بیرانوند؛ کمیته‌ای که خودش باید تعیین وضعیت شود!

حرکت رونالدینیویی نورشرق در پرونده بیرانوند؛ کمیته ای که خودش باید تعیین وضعیت شود!

به گزارش تابناک ورزشی، بیش از دو ماه از روزی که جمشید نورشرق، تأکید کرد که به دور از هیاهو، جنجال‌های رسانه‌ای و مطالب حاشیه‌ای در حال بررسی پرونده بیرانوند هستند، می‌گذرد. رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در همین مورد گفت: «در پرونده بیرانوند، دو نکته مطرح است که منتظر پاسخ این نکات هستیم.» اما به نظر می‌رسد او و همکارانش همچنان در انتظار پاسخ به دو نکته مدنظر هستند، شاید هم پاسخ نکات را گرفته‌اند، اما با نکات دیگری مواجه شده‌اند!

این در شرایطی است که لیگ برتر آغاز شد، تراکتور ۴ بازی خود از جمله تقابل حساس و زودهنگام با پرسپولیس را پشت سرگذاشت، بیرانوند به اردوی تیم ملی رفت و در دو بازی مقابل قرقیزستان و امارات در مرحله سوم انتخابی جام جهانی درون دروازه ایستاد و فردا هم همراه با تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوکره قطر می‌رود.

در این بین آنچه حائز اهمیت است، رفتار فدراسیون فوتبال به خصوص کمیته وضعیت در مواجهه با یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین پرونده‌های سال‌های اخیر فوتبال ایران است. جمشید نورشرق در حالی درباره مسائل مختلف فوتبال مصاحبه می‌کند که جامعه فوتبال بیش از هرچیزی از او انتظار اعلام رأی پرونده علیرضا بیرانوند را دارند. جالب اینکه پس از اعلام افزایش ناگهانی سقف بودجه باشگاه‌های حاضر در آسیا و اعتراضاتی که به همراه داشت، جمشید نورشرق در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر تلویزیون حاضر شد و به دفاع از این تصمیم پرداخت و گفت: « افزایش سقف‌بودجه تبعیض مثبت است.» عجیب اینکه رئیس کمیته وضعیت بازیکنان، نه در این برنامه و نه در هیچ رسانه دیگری حاضر به پاسخگویی و اعلام اطلاعات جدید از روند بررسی پرونده بیرانوند، نیست.

در ۴۸ ساعت گذشته، کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره ۸ پرونده مطروحه صادر کرده و خبر آن روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفته، اما همچنان خبری از مهم‌ترین پرونده که به گفته نورشرق، حساسیت خاصی دارد و خیلی‌ها در انتظار نتیجه آن هستند، نشده است. در هر حال این وضعیت نه تنها بر ابهامات می‌افزاید، بلکه به زعم بسیاری تأیید کننده شایعات هفته‌های گذشته هم هست. همان شایعاتی که پس از تهدید فدراسیون فوتبال توسط زنوزی مالک باشگاه تراکتور، در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا