سبک زندگی

اختصاصی تابناک/ دادستان تهران: برخورد با متخلفان در پروازهای اربعین آغاز شد

علی صالحی، دادستان تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی تابناک، درباره گران فروشی بلیت هواپیما به مقصد شهرهای نجف و بغداد، قیمت مصوب بلیت هر نفر پرواز  رفت و برگشتی از مبدا تهران  را ۱۰ میلیون و از مبدا مشهد و شرق کشور  را ۱۲ میلیون تومان عنوان کرد.
دادستان تهران بر ضرورت رعایت این مصوبه از سوی ایرلاین ها تاکید کرده و گفت: شما اگر جایی را سراغ دارید که  از طریق سایت ها و یا دفاتر آژانس ها، بالاتر از این قیمت مصوب دریافت می کنند، اعلام بفرمایید تا از شرکت های مذکور مابه التفاوت ها را بگیریم.

اختصاصی تابناک/ دادستان تهران: برخورد با آژانس ها و سایت های متخلف در پروازهای اربعین آغاز شده است
اجازه نمی دهیم!
وی در پاسخ به این سئوال که آیا غیر از پردخت مابه التفاوت تاکنون برخورد خاص دیگری در این باره انجام شده است، گفت: بله. سایت‌های غیرمجاز را بستیم، پروازهای چارتری و گروهی را هم مسدود کردیم و اجازه نمی‌دهیم چنین کاری انجام شود.
بر این اساس، زائران اربعین در صورت مشاهده گرانفروشی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و عرضه بلیت خارج از شبکه مصوب، می‌توانند برای گزارش و پیگیری از طریق مراجعه حضوری به نمایندگی تعزیرات حکومتی مستقر در فرودگاه امام خمینی(ره) همچنین از طریق سایت رسیدگی به شکایات سازمان هواپیمایی کشوری و ۱۲۴ تعزیرات حکومتی شکایات خود را اعلام کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا